چندبار از جارو های قابل حمل خود هنگام نظافت نا امید شده اید ؟

فقط به این فکر کنید که چند بار از جارو برقی قابل حمل خود نا امید شده اید؟

این جارو ها صدای آزار دهنده ای ایجاد می کند ، همچنین بوی بدی هنگام استفاده به همراه دارد ، استهلاک بالا و خرابی های متوالی ، پخش آلرژی و گرد و غبار در سراسر خانه هنگام خنک کردن موتور ها و جارو کشیدن هم از مواری است که هنگام جارو کشیدن با آن درگیر هستید .

جاروبرقی مرکزی  آسایش ، یک پیشنهاد هوشمندانه برای تمام شدن همه دردسر های جاروبرقی های قابل حمل است . نه تنها واحد قدرت شما از راه دور است و صدا و گردش هوای خاک آلود را ندارید ، بلکه تمیزکاری عمیق و سیستمی را برای شما فراهم می کند ؛

سیستم جاروی مرکزی آسایش

لوازم جانبی جاروی مرکزی آسایش همه از متریال ممتاز و بی نظیر در نوع خود فراهم شده است . پریز های جارو مرکزی آسایش در داخل دیوارهای خانه نصب شده است که یک سری لوله 5 سانتی متری یو پی وی سی پنهان شده برای شما یک نظافت کامل را ارائه می دهد . تمام زباله ها بدون هیچ گونه تلاش برای جمع آوری در مخزن جمع آوری زباله قرار می گیرند .

در این بخش جارو مرکزی آسایش را بیشتر بشناسید :

بنابراین در این بخش به نکاتی اشاره می کنیم که شما باید قبل از خرید جارو برقی مرکزی به خاطر داشته باشید :

محل نصب دستگاه جاروی مرکزی آسایش

قبل از هر چیز و همه چیز ، باید بدانید که سیستم های جاروی مرکزی مسکونی به فضای خاص برای نصب نیاز دارند. شما می توانیددستگاه جمع آوری خاک را در زیرزمین مشاعات و یا بالکن قرارداهید ، اما پک نظافتی و وسایل مورد نیاز برای جارو کشیدن ، باید همیشه در دسترس شما باشند ،  در نظر داشته باشید که سیستم جاروی مرکزی آسایش ، لوازم جانبی زیادی را برای شما فراهم می کند . بنابراین ، پس تا زمانی که نتوانید ظرفیت ذخیره سازی خود را مدیریت کنید و جای مناسب برای آن در نظر نگیرید  ،  به خرید یک جارو برقی مرکزی فکر نکنید.

نصب و راه اندازی جاروی مرکزی آسایش

در مورد مکانی که می خواهید دستگاه مکنده جارو مرکزی را نصب کنید، تصمیم درست بگیرید زیرا فرصت های زیادی برای اشتباه در اختیار شما قرار ندارد . هنگامی که دستگاه را نصب می کنید ، همه سیستم لوله کشی به آن مخزن می رسد و نصب می شود

بهترین مکان برای نگهداری واحد پایه شما قطعاً زیرزمین است اما اغلب مشاهده می شود که با رسیدن پاک کننده به طبقه بالا قدرت مکش به طور محسوسی کاهش می یابد. اگر بتوانید در دسترس بودن فضای کافی را مدیریت کنید ، طبقه همکف گزینه بسیار بهتری خواهد بود.

طول شیلنگ

طول شیلنگ جاروی مرکزی متناسب با طول و عرض واحد و برای تامین دسترسی به همه فضا ها طراحی شده است .

هزینه

اگر هزینه کلی جاروبرقی مرکزی را با یک دستگاه قابل حمل مقایسه کنید ، تفاوت زیادی را مشاهده خواهید کرد. اما به یاد داشته باشید ، سیستم جاروی مرکزی به شما نوید دوام می دهد و در طولانی مدت ، برخلاف جاروبرقی های قابل حمل ، در هزینه های شما صرفه جویی می کند.

 

قدرت استاندارد

هرچه قدرت شما بیشتر باشد ، در معرض آسیب بیشتری قرار می گیرید . خطرات بلعیده شدن ناخواسته وسایل توسط جاروی مرکزی شما که ممکن است باعث صدمه جدی داخلی و در نتیجه گیر و یا حتی شکسته شدن زیرساخت ها شود.

قدرت دستگاه جاروی مرکزی آسایش استاندارد و متناسب با نیاز افراد در نظر گرفته ده است به اندازه نیاز از قدرت جارو مرکزی آسایش استفاده کنید .

 

 

جارومرکزی آسایش

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد