هزینه نصب سیستم جارومرکزی آسایش

سالها پیش ، اصلی ترین ابزار برای نظافت خانه جاروبرقی بود. با گذشت زمان ، مدل‌ها و ملحقات بهبود یافتند، عملکردها گسترش یافتند، حتی ظاهر جارو برقی ها تغییر یافت ، اما آنها فقط یک مدل بهبود یافته از یک لوازم خانگی باقی ماندند که در قرن نوزدهم اختراع شد .

 جارو مرکزی آسایش

یک پیشرفت واقعی ، استفاده از یک سیستم حذف گرد و غبار بود که نه تنها دیگر نیازی نیست دستگاه جارو برقی را از یک اتاق به اتاق دیگه جا به جا کنید ،  همچنین برای حذف گرد و غبار و کثیفی ها ،  که یک جارو برقی معمولی به سادگی نمی تواند از عهده آن بر بیاید، نیز بسیار کاربردی است .

سیستم حذف گرد و غبار مرکزی ( جارو مرکزی ) در هر اتاقی نصب می شود . این یک جاروبرقی مرکزی ثابت بزرگ است ، مجموعه ای از لوله ها که در یک سوکت مخصوص توکار جمع می شود و به یک جاروبرقی و یک شیلنگ با انواع سری ها و اکسسوری هایی که برای تمیز کردن نیاز دارید ، متصل می شوند.

جاروبرقی هوشمند

یعنی به زبان ساده جاروبرقی بزرگ شما در یک مکان است و فقط از هر اتاقی که پریز توکار وجود دارد ، شیلنگ را وصل میکنید و به راحتی از جارو مرکزی استفاده میکنید . لازم به ذکر است که زباله های بزرگ و ذرات بزرگ در یک گردگیر مخصوص باقی می مانند و ذرات کوچک ، آنهایی که جاروبرقی معمولی نمی تواند از عهده آنها بر آید، اما به راحتی توسط سیستم گرد و غبار پاک می شوند ، از اتاق خارج می شوند .

مزایا و معایب سیستم جارومرکزی

توسعه دهندگان جارو مرکزی ادعا می کنند که حتی قوی ترین جاروبرقی را نمی توان با سیستم حذف گرد و غبار مقایسه کرد. از مزایای قابل توجه آن می توان به سطح سر و صدای کم اشاره کرد، زیرا جاروبرقی در یک فضای ایزوله قرار دارد، هیچ گردش گرد و غباری در هوای جاروبرقی در حال کار وجود ندارد، بنابراین از نشستن گرد و غبار در فضای داخلی شما جلوگیری می کند. دیگر نیازی به حمل جاروبرقی با خود  از پله ها و یا اتاق به اتاق دیگر ندارید، زیرا یک مکنده قدرتمند با جمع کننده گرد و غبار به طور دائم در محل زندگی شما نصب شده است .

جارو مرکزی دارای عملکرد بسیار مهم دیگری در تمیز کردن مکان های پررفت و آمد در آپارتمان ها مثل و آشپزخانه و راهرو است . به عبارت دیگر یک جاروبرقی بدون سطل و مخزن متحرک در اختیار کاربر قراردارد .

اما طبق معمول در کنار مزایای سیستم جارومرکزی ، معایبی نیز دارد. و از همه مهمتر هزینه نصب است. همچنین، برای تبدیل شدن یه خانه تکمیل شده به خانه ای که جارو برقی مرکزی دارد ، باید به یاد داشته باشید که برای نصب آن لازم است هم دیوارها و هم کف باز شوند. بنابراین بهتر است در مرحله ساخت  و یا بازسازی در مورد نصب سیستم گرد و غبار تصمیم بگیرید.

ویژگی ها و مشخصات نصب سیستم جارومرکزی

همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از ویژگی های استفاده از این دستگاه در خانه و محل زندگی، قرار دادن آن در یک فضای جداگانه است.

اگر صاحب یک آپارتمان هستید، جارو مرکزی خانه را می توان روی بالکن سرپوشیده نصب کرد.

ارتباط با دستگاه مکنده از طریق شلنگی که به یک پریز وصل شده است انجام می شود و می توانید فیلترها و کیسه های گرد و غبار را فراموش کنید . شما باید سالی 1 تا 2 بار فیلتر جاروبرقی مرکزی را تعویض کنید و در بقیه زمان ها از قدرت و راحتی ، تمیز کردن لذت ببرید.

اکثر سازندگان جارومرکزی عمر مفید 15-20 سال را تضمین می کنند. با وجود این واقعیت که نصب دستگاه با تخریب کف و دیوارها همراه است متخصصان جارومرکزی آسایش می توانند یک جاروبرقی مرکزی را نصب کنند و به سرعت تجهیزات را راه اندازی کنند .

لازم به ذکر است که سیستم خانه تمیز و هوشمند بدون استفاده از جارومرکزی و سیستم حذف گرد و غبار به طور کلی کامل نمی شود.

هزینه نصب سیستم جارومرکزی آسایش

هزینه یک سیستم جارومرکزی حذف گرد و غبار به طور مستقیم به مساحت اتاق، هزینه تجهیزات و تعداد  پریزها و نوع دستگاه بستگی دارد. نصب سیستم مرکزی گرد و غبار 1 تا 2 روز طول می کشد .

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد