جارو برقی مرکزی را می شناسید ؟ اطلاعات تکمیلی را در این مقاله بخوانید

تمیز کردن خانه یک کار ضروری است ، اما گاهی اوقات زمان کافی برای آن وجود ندارد . علاوه بر این ، یک روز پس از ایجاد نظافت ایده آل – کف ها و پنجره ها شسته شده اند ، گرد و غبار پاک شده است ، معلوم می شود که تلاش های انجام شده بیهوده بوده است . به نظر می رسد که گرد و غبار مجددا  به سادگی وارد هوا شده، از جاروبرقی عبور کرده و دوباره بر روی تمام سطوح نشسته است .

در میان بسیاری از دستگاه هایی که برای تمیز کردن اتاق ها از گرد و غبار استفاده می شود، جاروبرقی های مرکزی موقعیت ممتازی دارند . جاروبرقی توکار موثرترین گرد و غبار را از هر سطحی بدون زحمت پاک می کند و خانه شما را تمیز و راحت می کند، علاوه بر این، استفاده از آن بسیار راحت تر از جاروبرقی های قابل حمل معمولی است .

مزیت چنین دستگاه هایی اصل حذف گرد و غبار فضای زندگی شماست . هوا پس از عبور از فیلترهای نگهدارنده گرد و غبار به فضایی خارج از خانه شما تخلیه می شود و مانند یک جاروبرقی معمولی به اتاق باز نمی گردد .  قدرت جاروبرقی های داخلی پنج برابر جاروبرقی های قابل حمل معمولی است و زمان تمیز کردن 2 تا 3 برابر کاهش می یابد و استفاده از جارو های مرکزی بسیار آسان تر است .

شرکت ما بیش از 19 سال است که با سیستم‌های جاروی مرکزی سروکار دارد، تجربه و دانش گسترده‌ای در طراحی، نصب و نگهداری سیستم‌های جمع‌آوری گرد و غبار جاروهای مرکزی دارد. بنا به درخواست‌های متعدد مشتریان، سعی می‌کنیم به سوالات بسیاری پاسخ دهیم و همچنین به شما در انتخاب صحیح جاروبرقی های مرکزی کمک کنیم.

جاروبرقی مرکزی چیست؟

جاروبرقی توکار یک واحد ثابت است که عنصر اصلی سیستم مرکزی حذف گرد و غبار در محل زندگی کار بر می باشد . این سیستم عملکردهای یک جاروبرقی معمولی را انجام می دهد، اما لوازم خانگی سنتی را از نظر قدرت، وزن، راحتی، صدا و قابلیت اطمینان دور می زند.

سیستم جارو مرکزی با جاروبرقی های سنتی تفاوت دارد زیرا تنها یک کانال حرکت هوا در فضای داخلی شما وجود دارد  . اما در جارو های قابل حمل و سنتی ، روند جارو کشیدن در اتاقی که در حال تمیز کردن است ، گرد و غبار ریز به هوا بلند می شود ، به گردش در می آید و سپس دوباره روی سطح اتاق  می نشیند .

اصل کار جاروبرقی مرکزی بسیار ساده است . قدرت جاروبرقی مرکزی چند برابر بیشتر از مدرن ترین جاروبرقی های سنتی قابل حمل است و  از طریق شبکه های لوله کشی آنتی استاتیک که اغلب در کف یا دیوارها تعبیه می شوند ، حتی خورنده ترین گرد و غبار و گرد را به راحتی از بین می برد . خود تمیزکاری با اتصال یک شیلنگ به طول 10 متر به ورودی که روی دیوار قرار گرفته است متصل می شود . جاروبرقی به طور خودکار روشن می شود . اپراتور تمیز کننده فقط قدرت مکش را احساس می کند و صدایی از خود جاروبرقی نمی شنود.

جاروبرقی مرکزی گرد و غباری  در اتاق ایجاد نمی کند. گرد و غبار برای افرادی که الرژی ندارند خیلی دیده نمی شود و موضوع قابل توجهی نیست ، اما برای افراد مبتلا به بیماری آلرژیک به خوبی شناخته شده است . بنابراین جاروبرقی توکار راه حلی عالی برای افرادی است که مشکلات آلرژی و آسم دارند.

جاروبرقی مرکزی قدرتمندتر از جاروبرقی معمولی است که به طور قابل توجهی در زمان تمیز کردن صرفه جویی می کند،به فرش ها و سایر سطوح هم اسیبی نمیزنند .
جاروبرقی مرکزی بسیار کم صدا هستند. به دلیل دور بودن دستگاه گرد و غبار از محل نظافت ، اپراتور صدایی از عملکرد موتورهای جاروبرقی نمی شنود.
هنگام کار با جاروبرقی داخلی، نیازی به تلاش زیاد هنگام جابجایی خود دستگاه نیست. اپراتور فقط شلنگ تمیز کننده  را کنترل می کند که وزن آن هم بسیار کم است .
جاروبرقی داخلی از مبلمان و وسایل داخلی شما محافظت می کند . هنگام جابجایی یک جاروبرقی معمولی، آسیب تدریجی به پوشش رخ می دهد.

کاربر به راحتی شلنگ رو به پریز وصل کرده و از جارو برقی استفاده می شود . ظرف گرد و غبار سالی یک بار تخلیه می شود (بسته به شدت نظافت. مدت آن برای نظافت 2 ساعت در هفته محاسبه می شود).
با دوام و قابلیت اطمینان. منبع واحد جاروبرقی مرکزی عمر طولانی تر و استهلاک پایین تری نسبت به جارو برقی های قابل حمل دارند . سیستم ها جارو برقی مرکزی بسیار قابل اعتماد هستند و نیازی به تعمیر و نگهداری گران قیمت ندارند.

در دیوارهای خانه خطوط لوله کشی جارو مرکزی وجود دارد که به واحد برق متصل می شوند. برای تمیز کردن بدون صدا، واحد در زیرزمین های گرمایشی ، گاراژها، انبارها، روی بالکن های سرپوشیده و ایوان ها نصب می شود .

نصب سیستم جارو مرکزی نه تنها هوای پاک، بدون صدا در هنگام نظافت، از بین بردن کامل کثیفی، گرد و غبار و مواد حساسیت زا را برای شما و خانواده به ارمغان می آورد ، بلکه سرمایه گذاری برای سلامتی شما نیز به شمار می آید .

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد