جارو برقی مرکزی مختص ویلاهای بزرگ و  خانه های  لوکس نیست

جارو برقی مرکزی مختص ویلاهای بزرگ و  خانه های  لوکس نیست. کاملا برعکس. نصب جارو مرکزی در هر نوع  فضایی و خانه ها و آپارتمان های مسکونی کاملاً امکان پذیر است و مزایای زیادی دارد .

در این مقاله چند ویژگی منحصر به فرد جارو مرکزی آسایش را بیان میکینم . در ادامه با ما همراه شوید :

اولین ویژگی و مهمترین : هوای خانه شما سالم تراست

دستگاه مکنده جارو مرکزی آسایش در فضایی خارج از محیط زندگی شما و دور از مکانی است که شما و خانواده شما نفس میکشند قرار دارد . پس با استفاده از جارو مرکزی آسایش دیگر برگشت هوای الوده را نداریم و هوایی پاک و سالم را برای شما به ارمغان می آوریم .

راحتر و کاربردی تر از یک جاروبرقی معمولی در خانه شما

واحد جارو مرکزی ، قلب سیستم، در یک فضای مجزا نصب شده است. بنابراین موتور پر سر و صدا جاروی قابل حمل دیگر در محیط داخلی شما وجود ندارد و دستگاه مکنده جارو مرکزی خارج از فضای زندگی است: در بالکن ، گاراژ، اتاق رختشویی، انبار، زیرزمین یا زیرزمین. بنابراین، شما خانه خود را در سکوت جاروبرقی می کشید .

علاوه بر این، جارو مرکزی  آسایش فضای نشیمن را شلوغ نمی کند و از شما جایی اشغال نمی کند . علاوه بر این، شبکه لوله هایی که جارو مرکزی به آن متصل است و در سرتاسر خانه اجرا می شود، کاملاً در قاب یکپارچه شده است.  پریز ها تنها عناصر قابل مشاهده سیستم باقی می مانند و طراحی آنها به گونه ای طراحی شده است که در هماهنگی کامل با کلیدها و سایر پریزهای برق باشد .

یک سیستم مکش بسیار کاربردی تر

به لطف نصب یک سیستم جارو برقی مرکزی آسایش  در خانه، دیگر نیازی به قدم زدن در خانه و بالا رفتن از پله ها با جاروبرقی سنین خود ندارید . همچنین برای وصل برق و کشیدن جاروبرقی نیازی به خم شدن چندین بار کاربر نیست . نه برای باز کردن،  نه برای جا به جایی از یک پریز به پریز دیگر و عوض کردن پاکت و فیلتر و …..

با نصب جاروی مرکزی آسایش ، از این به بعد، فقط باید پارویی را جا به جا کنید ( در مکانیزم پریز اتوماتیک با شیلنگ توکار ) ، و یا در نقاط اتصال پریز های مکنده (یک تا چند پریز در هر طبقه از خانه) در پریز ها با مکانیزم شیلنگ 10 متری و معمولی ، یک شیلنگ ده متری را  به سوکت وصل میکنید و از قدرت دستگاه های بی صدای جارو مرکزی آسایش استفاده می کنید .

جاروبرقی مرکزی بهداشتی تر است

یک جارو مرکزی  آسایش به بهداشت عمیق تر  و کیفیت بهتر هوای داخل کمک می کند. در واقع، این دستگاه امکان تخلیه موثر گرد و غبار، گرده و سایر ناخالصی های خارج از اتاق نشیمن را در یک مخزن بزرگ مهر و موم شده برای این منظور فراهم می کند. علاوه بر این، هوای مکیده شده ، ریزذرات باقی مانده به خارج از فضای زندگی شما تخلیه می شود . یک جاروبرقی معمولی فقط ناخالصی ها را جابجا می کند و ذرات گرد و غبار را در اتاق  مجددا دفع می کند. دیگر هیچ سطل جمع آوری همیشه پر و گرد و غبار در در محل زندگی شما نمی چرخد . جاروبرقی مرکزی بهترین راه برای خلاص شدن از شر گرد و غبار ها ، باکتری ها و سایر آلاینده های داخلی است که به طور فزاینده ای به خانه های ما حمله می کنند.

 جارو مرکزی آسایش ، یک نوآوری بزرگ است، به ویژه برای افرادی که از آسم یا آلرژی رنج می برند. مجاری تنفسی آنها واقعاً تسکین یافته است!

نصب جارو مرکزی آسایش درخانه های که در حال بازسازی و نوسازی هستند ،  امکان پذیر است!

امکان نصب جارو مرکزی آسایش در خانه های جدید یا در زمان نوسازی وجود دارد . در نظر بگیرید که حتی در صورت فروش مجدد جاروی مرکزی آسایش به  ارزش خانه شما می افزاید.

حتی خانه های موجود را می توان بدون خراب کاری و تخریب سنگین تجهیز کرد. لوله های مربوط به جاروی مرکزی آساش،  مطمئناً همان مسیرهایی را که سایر زیر ساخت تاسیساتی شما عبور میکند .

از طرفی جارو مرکزی آسایش می تواند هر نوع کفی را تمیز می کند.

جارو مرکزی آسایش ، مناسب برای محیط زیست

نصب جارو مرکزی آسایش  در خانه برای محیط زیست  هم مفید است. شما به لطف یک موتور قدرتمند و کارآمد در زمان، انرژی و هزینه صرفه جویی می کنید ، راحت تر و سریع تر جارو می کشید . علاوه بر این، جاروبرقی طول عمر بسیار بالایی دارد . بنابراین هزینه سرمایه گذاری اولیه بسیار کمتر از آن چیزی است که تصور می شود.

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد