جاروی مرکزی آسایش ، یک انتخاب سالم تر برای افراد خانواده است

جارو کشیدن ، از کارهای است که در خانه ها زیاد مورد علاقه افراد نیست .  جارو کشیدن کار سنگینی است ، پر سر و صدا است و گاهی اوقات ممکن است پر از گرد غبار باشد در واقع می توانید جارو برقی را از کاری که از آن وحشت دارید به یک کار خسته کننده تبدیل کنید که از انجام آن خوشحال خواهید شد.

 

واحدهای جاروی مرکزی آسایش ، به لطف موتور مخصوصی که طراحی شده در داخل واحد قدرت قادر به تأمین حداکثر سه تا چهار برابر است . این بدان معناست که شما می توانید آلودگی و زباله های بیشتری از فرش یا کف خود بیرون بیاورید و آنها را بسیار تمیزتر از آنچه که در غیر این صورت قادر به تهیه آنها هستید ، بگذارید.

 

جاروی مرکزی آسایش ، یک انتخاب سالم تر برای افراد است

جاروی های مرکزی آسایش ، برای افرادی که از آسم و آلرژی رنج می برند نیز  یک پیشنهاد عالی است . چرا آنها از این نظر از جاروبرقی های معمولی بهتر هستند؟ به این دلیل است که جاروهای مرکزی آسایش ،  در واقع گرد و غبار و بقایای حاصل از جارو کشیدن را جمع می کنند و در واقع آنها را کاملا از خانه خارج می کنند. هیچ فرصتی وجود ندارد که ذرات گرد و غبار یا سایر مواد حساسیت زا بتوانند در خانه دوباره گردش کنند. در حقیقت ، جاروهای مرکزی ، برای مبتلایان به آسم و آلرژی آنقدر موثر هستند که در واقع توسط بنیاد (آسم) استرالیا  هم توصیه شده است . همچنین ، آنها از قابلیت های فیلتراسیون بسیار خوبی برخوردار هستند ، بنابراین می توانند حتی کوچکترین ذرات را نیز از آن خود کنند.

 

استفاده آسان از جاروی مرکزی آسایش

 

برای استفاده از جارو های مرکزی آسایش  ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که شلنگ سبک وزن را به خروجی وصل کنید و سپس تمیز کردن را شروع کنید! دیگر نیازی به جابجایی یک جاروی پرتابل را با خود ندارید ،و یا کیسه یا سبد را مرتباً خالی می کنید. پس از پایان کار ، فقط  کافی است شلنگ را جمع کرده و کنار بگذارید. همچنین ، همچنین جاروهای مرکزی آسایش  اغلب از فیلترهای خود تمیز کننده استفاده می کنند ، بنابراین نیازی به تمیز کردن منظم فیلترها نیست. شما همیشه بیشترین قدرت را از سیستم خود خواهید گرفت .

 

جاروی مرکزی آسایش ،  ساکت و قابل اطمینان

نکته ای که بسیاری از مردم از جاروبرقی متنفر میکند  ، صدای  جارو برقی است. این مشکلی در جاروی مرکزی وجود ندارد  زیرا آنها برای ایجاد سر و صدای کمترین حد ممکن طراحی شده اند. این واقعیت را اضافه کنید که موتور اصلی و مکنده ،  دور از اتاق نشیمن و اتاق خواب خانه قرار دارد و عامل سر و صدا واقعاً به فضای شما نزدیک نیست . جارو مرکزی اسایش از مواد با کیفیت بالا و موتورهای پیشرفته از نظر تکنولوژی ساخته شده اند ، بنابراین برای مدت طولانی دوام می آورند و بسیار قابل اعتماد هستند.

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد