چگونه یک سیستم جاروی مرکزی کار می کند

سیستم جاروی مرکزی از اجزای جداگانه تشکیل شده است که هر یک از مؤلفه ها در کاهش بار کاری ساکنان نقش مهمی دارند. از آنجا که موتور  جاروی مرکزی  ثابت است ، افراد مجبور نیستند وسایل سنگین را برای جارو کردن فضا حمل کند. از آنجا که گرد و غبار و زباله ها از محل زندگی خارج می شوند و در خارج ازفضای داخلی ساطع می شوند ، بوی نامطبوع یا گرد و غبار مجدداً  در فضای داخلی پخش نمی شود. شلنگ سبک وزن جاروی مرکزی باعث می شود تا فقط به یک ورودی وصل شوید و شروع به تمیز کردن  محیط کنید.

 

هدف جاروی مرکزی آسایش

یک موتور قدرتمند قدرت مکش و تمیز کردن عمیق را در فضای داخلی فراهم می کند ، در حالی که فیلتر باقی مانده ها گرد و غبار را جدا می کند.

موتور مکنده جاروی مرکزی آسایش در مکانی دور از فضای داخلی مانند پارکینگ و یا زیرزمین و یا بالکن واحد واقع شده است . موتور جاروی مرکزی هوا را از طریق لوله ها و شیلنگ بیرون می کشد ، و تمام گرد و غبار ، آوار ، کاغذ ، مو ، سکه و حتی اسباب بازی های کوچک که بطور تصادفی خالی می شوند ، در فیلتر اسیر و نگهداری می شوند و امکان بازیافت خیلی از اشیا گمشده از سطل جاروی مرکزی وجود دارد . هوای خانه  پس از جارو کشیدن بسیار تمییز است و گرد و غبار و هوای آلوده به فضای بیرون منتقل می شود . بسته به نوع و ظرفیت فیلتر استفاده شده ، باید هر سه ماه تا یک سال  فیلتر ها تعویض شود .

شیلنگ های جاروی مرکزی

شیلنگ های جاروی مرکزی سبک ، انعطاف پذیر و قابل خم شدن هستند. این شلنگ ها طول های مختلفی دارند و تنها بخشی از سیستم هستند که در سرتاسر خانه به کار گرفته شده اند و می توان از آنها برای تمیز کردن هر سطح خانه استفاده کرد.

 

شیلنگ های جاروی مرکزی چگونه کار می کند

شیلنگ های جاروی مرکزی آسایش  :

شیلنگ بلند دارای دو انتهای است. انتهای دیوار به یکی از پریزهای ورودی جاروی مرکزی در سراسر خانه وصل می شود. برخی از شیلنگ ها به گونه ای طراحی شده اند که باعث می شود مکش بلافاصله با وصل شدن شروع شود.

شیلنگ های جاروی مرکزی آسایش ( نسل جدید ) :

این نسل از شلنگ در لوله های سیستم جای دارد تا زمانی که برای استفاده بیرون کشیده شود . هنگام انجام جارو ، با مکش موتور مکنده ، شیلنگ به داخل لوله ها کشیده می شود.

ویژگی ها

شیلنگ های نسل اول جاروی مرکزی آسایش و پنهان در طول های مختلف در دسترس است .
سیستم های شلنگ های نسل اول جاروی مرکزی می توانند از انواع مختلف شیلنگ ها در ابعاد مختلف قابل استفاده می باشند .

لوله های جاروی مرکزی موتور مکنده جاروی مرکزی آسایش را به پریزمکنده ورودی دیوار متصل می کند. دریچه های ورودی یا درگاه ها به شلنگ متصل می شوند و باعث می شوند مکش روشن و خاموش شود.

لوازم جانبی جاروی مرکزی آسایش

اتصال هر یک از لوازم جانبی مخصوص به شلنگ ، امکان تمیزکردن عمیق و کارآمد را در تمام سطوح منزل فراهم می کند. انواع مختلفی از لوازم جانبی برای تمیز کردن هر سطح در خانه شما وجود دارد .

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد