چرا جارو مرکزی آسایش بخرم ؟

جارو مرکزی آسایش بخرم چون قدرت مکش بیشتری داره :

لحظه ای به مشکلات رایج هنگامی که جارو برقی مرکزی استفاده می کنید ،فکر کنید. آیا قدرت مکش یکی از اولین مواردی است که به ذهن شما رسید ؟دستگاه  جارو برقی که استفاده می کنید ، هر چقدر جارو برقی شما قدیمی‌تر باشد ظرفیت ذخیره‌سازی کم تری دارد ،  در نظر داشته باشید که قدرت مکش محدود جاروبرقی ، می‌تواند مانع از کردن عمیق و آسوده برای کار بر شود .

موتورهای قدرتمند در سیستم جاروی مرکزی آسایش ، قدرت مکش آن را افزایش داده و به آپشن جارو مرکزی ،  قدرت در سطح صنعتی می بخشد. قدرت مکش بیشتر جمع آوری ریزترین ذرات گرد و غبار در خانه را آسان تر می کند.

 

جارو مرکزی آسایش بخرم چون به بهبود کیفیت هوا فضای زندگی کمک میکنه :

با جاروبرقی های سنتی، همیشه هنگام تمیز کردن، با ابر گرد و غبار اجتناب ناپذیری مواجه خواهید شد که از دستگاه شما  برای خنک شدن موتور جاروی قابل حمل  بیرون می آید. در این ابرهای گرد و غبار ذرات و سایر مواد آلرژی زا وجود دارد که می تواند بر کیفیت هوای داخل خانه و هر کسی که مشکلات تنفسی دارد تأثیر منفی بگذارد و هوای فضای داخلی شما را بی کیفیت می کند .

از آنجایی که دستگاه مکنده جارو مرکزی، دور از مناطق پر رفت و آمد هستند و خارج از فضای خانه شما نصب می شود ، کیفیت هوای شما تحت تأثیر گرد و غبار باقیمانده قرار نخواهد گرفت . حجم مخزن ایده آل ، به کار بر کمک می کند تا زمانی که  زمان تخلیه مخزن فرا برسد، ذخیره  مواد مضر در مخزن  به راحتی انجام می شود .

جارو مرکزی آسایش بخرم تا بدون سروصدا جارو بکشم :

وقتی شخصی از جاروبرقی قابل حمل استفاده می کند ، جاروکشیدن با صدای زیادی همراه است . سیستم های جاروی مرکزی مشکل آلودگی صوتی را برای شما ایجاد نمی کنند و بسیار کم صدا هستند . و بسیار کم صدا تر از جاروبرقی های قابل حمل هستند، جاروبرقی های مرکزی دور از محل زندگی شما نصب می شوند . صدای مکش زباله ها را نمی شنوید .

جارو مرکزی آسایش بخریم تا عمرطولانی تر و استهلاک کمتری برای جارو کشیدن داشته باشیم

چند بار جاروبرقی خود را تعویض کرده اید ؟ پارویی و شیلنگ جارو برقی شما چندین بار تعمیر و یا تعویض شده است ؟ اگر هر چند وقت یکبار یک جارو برقی جدید می‌خرید، به این دلیل است که عمر متوسط جاروبرقی‌های سنتی دو تا سه سال است.

حتی اگر برای تعمیر آن هزینه کنید، این هزینه های تعمیر و نگهداری می تواند در طول زمان افزایش یابد. در مقایسه با طول عمر یک سیستم جاروی مرکزی آسایش ، که حدود 20 سال با بهترین راندمان کار می کند ، این یکی از راه‌های کاهش هزینه‌ها است. تعمیر و نگهداری برای جاروی مرکزی فقط در خرید گه گاه فیلتر و تخلیه واحد مرکزی خلاصه می شود .

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد