چرا جاروی مرکزی آسایش ، خیلی آرام هستند

استفاده از جاروی مرکزی آسایش ، یکی از بهترین راه ها برای سهولت انجام یکی از مخوف ترین کارهای خانه است ، اگر نگران هستید که سر و صدای زیادی ایجاد کند ، سخت در اشتباهید ! جاروهای مرکزی آسایش  در واقع به هیچ وجه پر سر و صدا نیستند و این موضوعی است که شما باید بدانید.

جاروی مرکزی آسایش چیست؟

جاروی  مرکزی آسایش ، از چهار جز اصلی تشکیل شده است :

  1. واحد قدرت که هم موتور دستگاه می باشد و هم نقطه جمع آوری است  (جایی که گرد و غبار و خاک وکیوم می شود) .

2. لوله  کشی که از واحد برق به اتاق های مختلف خانه منتهی می شود .

3. دریچه ورودی همان چیزی است که شما شیلنگ را به آن متصل می کنید. و شلنگ های خلا و اتصالات مورد نیاز برای جاروبرقی فرش و کف خود را دارید .

جارو مرکزی آسایش یک  جایگزین عالی برای جاروبرقی های سنتی هستند زیرا  ب صدا هستند ، و از مکش و تمیز کردن بسیار خوبی برخوردار هستند و از دوام بالایی برخوردار هستند. ناگفته نماند ، شما وظیفه ترسناک تخلیه کیسه جارو برقی هم ندارید ! جاروی مرکزی اسایش همچنین برای افرادی که آلرژی دارند بسیار مناسب هستند زیرا مواد آلرژی زای رایج مانند گرده و گرد و غبار را از بین می برند و آنها را از خانه خارج می کنند.

در بیشتر موارد ، جاروبرقی های مرکزی به طرز باورنکردنی ساکت هستند. دلیل این امر آنست که واحد اصلی برق در مکانی خارج از محل  زندگی افراد مانند گاراژ ، زیر خانه یا یک انبار خاص قرار دارد. همچنین ،  جارو های مرکزی آسایش ،  مجهز به صدا خفه کن های اگزوز و محفظه خاموش کننده ویژه در اطراف موتور هستند. و این موضوع به این معنی است که استفاده از جاروی مرکزی آسایش ،  بسیار بی صدا هستند . حتی می توانید بدون بیدار شدن در همان اتاقی که بچه هایتان در آن خوابیده اند جارو کنید.

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد