چراجارو مرکزی را انتخاب می کنید ؟

آیا فکر کرده اید که یک جارومرکزی برای خانه خود خریداری کنید؟ اگر می خواهید خانه خود را سریع و بی سر و صدا جارو کنید ، بدون اینکه مجبور به جاروبرقی یا چرخیدن در اطراف جاروبرقی شوید ، باید در نظر داشته باشید که یک سیستم جاروی مرکزی داخلی را بهترین انتخاب برای پاسخ گویی به نیاز شما ست .

با سیستم جاروی مرکزی آسایش آشنایی دارید ؟

سیستم های جارو مرکزی خانگی با سه مؤلفه اساسی ساخته شده اند . واحد قدرت که شامل موتور سیستم ، فیلتراسیون و یک سطل جمع آوری است که در یک انباری ، زیرزمین یا گاراژ و یا پارکینگ نصب می شود . این سیستم ها نسبت به جاروبرقی سنتی شما تا پنج برابر قدرت تمیز کنندگی بیشتری را تأمین می کنند.

این سیستم ها با استفاده از لوله های پی وی سی و سیم هایی که به طور معمول در داخل دیوارهای داخلی ، کمد ها و بین اتصالات کف نصب شده اند که واحد برق را به شیرهای ورودی وصل می کنند که از لحاظ استراتژیک در سراسر محل زندگی قرار دارند ، قرار می گیرند . شیلنگ اصلی و اتصالات به شیرهای ورودی وصل شده و سیستم را در صورت لزوم و استفاده افراد فعال کنید .

محل نصب جاروی مرکزی آسایش کجاست ؟

از آنجایی که موتور جاروبرقی مرکزی آسایش شما در خارج از محل زندگی شما قرار می گیرد ، می توانید بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران که ممکن است تماشای تلویزیون یا صحبت کردن با دیگران داشته باشید ، بی سر و صدا جاروبرقی کنید. علاوه بر این ، ذرات ریز گرد و غبار و آلرژن ها در سطل جمع آوری شده از راه دور قرار می گیرند و به طور معمول با بیشتر جاروبرقی های قابل حمل اتفاق نمی افتد و به فضای زندگی شما منتقل نمی شود.

یک عامل مهم دیگر ، به خصوص اگر کسی در خانه شما از آلرژی یا تنفس رنج ببرد. مشکلاتی مانند آسم، حتما از جاروی برقی مرکزی استفاده کنید تا هوای تمیز تر و فضایی پاکیزه تر داشته باشید . اگر در حال ساخت خانه جدید هستید ، با نصب یک سیستم جاروی مرکزی امتیازها و آپشن های مربوط به پروژه خود را افزایش دهید .

این یک پیشنهاد دوستانه است 🙂
” جاروی مرکزی آسایش ”

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد