ویژگی های منحصر بفرد جاروی مرکزی آسایش

سیستم جاروی مرکزی  آسایش ، سیستمی است که در یک مکان مرکزی در خانه نصب شده است . با استفاده از سیستم لوله در اتاق های مختلف و اتصالات جاروی مرکزی آسایش ، می توانید شیلنگ را در صورت لزوم برای جاروی وصل کنید. سیستم جاروی متمرکز یک راه حل بسیار کارآمد برای خانه بدون گرد و غبار است.

از آنجا که جاروبرقی متمرکز در انبار ، گاراژ یا پارکینگ هر فضای ذخیره سازی دیگری قابل نصب است ، بدین معنی است که دیگر هیچ صدای جاروبرقی یا کشیدن جاروبرقی  و در فضای داخلی در اطراف وجود ندارد .
یک سیستم جاروی متمرکز از قدرت مکش بسیار بیشتری نسبت به جاروی سنتی و قابل حمل برخوردار است ، به طوری که می توان 100٪ از گرد و غبار را تخلیه کرد و  محیط بسیار تمیز تر از قبل خواهید داشت .

 

 

 

مورد دیگر که می توان در مورد جاروی مرکزی آسایش می توان گفت  (نسبت به جاروی قابل حمل و سنتی) این است که ذرات گرد و غبار میکروسکوپی دیگر به داخل خانه منفجر نمی شوند و مجددا به فضای داخلی شما بر نمی گردد . این نه تنها باعث تمیزی و بهداشت خانه می شود ؛ همچنین کیفیت زندگی ساکنان را به صورت نمایی افزایش می دهد.

سیستم های جاروی مرکزی آسایش در هر دو پروژه ساخت و ساز جدید و نوسازی آسان و قابل نصب هستند  . این یک پیشنهاد مناسب برای  استفاده از جاروی قدرتمند ، بهداشتی ، بی صدا و کارآمد بسیار مناسب هستند . از این گذشته ، سیستم جاروی مرکزی بسیار بادوام  و دارای خدمات پس از فروش مطمئن می باشد ، از دیدگاه تامین و نگهداری و هزینه ای پیشنهاد ایده آلی است .

اخیراً چه هزینه ای برای تمیز کردن وسایل و جاروی های برقی صرف کرده اید یا در طی یک سال یا دو سال از خرید آنها خراب شده اند و نیاز به هزینه مجدد داشته است ؟

وقتی نوبت به ایجاد یک محیط  سالم می رسد ، جاروی شما یک عنصر اساسی  و تاثیر گذار برای خانواده شما است. به همین دلیل ما جاروی مرکزی را پیشنهاد می کنیم! با محصولات جاروی مرکزی آسایش ، از داشتن سیستم جاروی مرکزی لذت خواهید برد . از کشیدن شیلنگ از ورودی به ورودی و تمیز کردن دستی فیلتر خود خداحافظی کنید. همه سیستمهای ما تقریباً بدون تعمیر و نگهداری هستند و با ضمانت ما همراه هستند .

 

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد