هنگام خرید جاروبرقی به چه نکاتی توجه کنیم؟

گرد و غبار، خاک و سایر عناصر نامطلوب همیشه به زندگی ما راه پیدا می کنند، مهم نیست که اقدامات ما چقدر سختگیرانه باشد اما حضور این عناصر در زندگی ما اجتناب ناپذیر است . یک محیط داخلی تمیز در واقع همه انتظارات ما را از فضای خانه تامین می کند .  از بین بردن گرد و غبار کار سختی است و جارو کشیدن از مواردی است که خیلی از ما به زحمت انجام می دهیم .

اگر حیوان خانگی در خانه داشته باشید ، اوضاع از این هم پیچیده تر می شود. موی حیوانات خانگی یک مسئله دیگر است ، زیرا در همه جا دیده می شود و به راحتی در فضای زندگی شما پخش می شود ، فرش، لباس، گوشه مبل و جاهای دیگر پر است از موی حیوان خانگی شما .با جاروبرقی با خلاص شدن از شر گرد و غبار و زباله های مضر به تمیز نگه داشتن خانه، محل کار یا ماشین شما کمک می کند.

خرید جاروبرقی علم موشکی نیست، اما یک تصمیم نادرست ممکن است برای شما گران تمام شود. هنگام انتخاب جاروبرقی باید به چند نکته توجه داشت.

 

هدف

می خواهید از دستگاه  جارو برقی خود برای چه کاری استفاده کنید؟

خانه تان را تمیز می کنید یا ماشینتان؟

یا فضای اداری ؟

آیا می خواهید از جاروبرقی خود در داخل خانه یا خارج از منزل استفاده کنید؟

جاروبرقی ها با توجه به کاربردهایی که دارند طراحی می شوند و متناسب با کاربری که دارن مدل های مختلفی دارند. اگر نیاز به تمیز کردن مکرر ماشین خود دارید، به خصوص اگر کودکان یا حیوانات خانگی دارید، اغلب نیازمند به جاروبرقی پرقدرت هستید و برای کارکردن با جارو وقت زیادی را در نظر بگیرید . جاروبرقی های خانگی به روشی خاص طراحی شده اند و جارومرکزی ها به روشی طراحی شده که کاربر به راحتی استفاده و بدون صدا و جابجایی دستگاه پر دردسر به نظافت فضای داخلی خود بپردازند .

قیمت

قیمت جاروبرقی یک جنبه مهم برای خرید است که باید قبل از خرید جاروبرقی در نظر بگیرید. تصور نکنید که یک جاروبرقی گران قیمت بهتر از یک جاروبرقی ارزان تر است. جارومرکزی ها به صورت هدفمند و بسیارکاربردی تر ساخته می شوند. یافتن محصولی با قیمت مناسب که بیشترین مزیت را برای شما به ارمغان می آورد، در حوزه مورد نیاز شما بسیار مهم و انتخاب بسیار هوشمندانه ای است . خوشبختانه، به لطف انواع جارو مرکزی ، انتخاب متناسب با کاربری شما بسیار  آسان تر شده است. از آنجایی که این دستگاه چیزی است که برای مدت طولانی بخشی از خانه شما خواهد بود، تصمیم گیری برای خرید پس از مشورت بسیار حیاتی است. ما در بسیاری از خانه های در حال ساخت حضور داریم و بسیاری از خانه های نوساز از آپشن جارو مرکزی آسایش استفاده می کنند .

جارو برقی با کیسه یا بدون کیسه

جاروبرقی های بدون کیسه یک مزیت مهم را ارائه می دهند ،  لازم نیست نگران تعویض کیسه  جاروبرقی باشید. از طرف دیگر، در حین خالی کردن جاروبرقی های بدون کیسه، این احتمال وجود دارد که مقداری از گرد و غبار و آلرژن ها را دوباره پراکنده کنید. همیشه به خاطر داشته باشید که یک جاروبرقی بدون کیسه را در فضای باز خالی کنید تا از آلودگی مجدد جلوگیری شود . جارو های مرکزی مناسب برای تک واحد این امکان را به کاربر می دهد تا بدون تعویض کیسه و دردسر داشتن یک کیسه پر از گردخاک ومو به راختی مخزن جمع آوری را تخلیه کنید .

ابعاد و اندازه جارو ها

از نظر ابعادی چه مدل جارو برقی پیشنهاد می شود ؟

ابعاد جارو برقی ، وزن جارو بسیار موثر در استفاده آسان ، برای استفاده جارو برقی ها است . جارو مرکزی آسایش جابجایی دستگاه را حذف می کند ، شما فقط در خانه یک خروجی دارید که جابجایی دستگاه از یک پریز تا پریز دیگر را حذف می کند . همچنین دیگر جایی برای نگداری جارو برقی در کمد یا قسمتی از خانه نباید در نظر بگیرید کافی است فقط پریز را باز ، شیلنگ را خارج و از جارو مرکزی آسایش استفاده کنید بدون وصل کردن به پریز برق و یا جابجا کردن دستگاه .

پریز اتوماتیک جارو مرکزی

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد