مزیت سیستم های جاروی مرکزی آسایش

افزایش قدرت  و مکش

از آنجا که سیستم جاروبرقی مرکزی  آسایش سیستم قابل حمل نیست پس اندازه و وزن آن برای طراحی اهمیت زیادی ندارد . علاوه بر این ، سیستم های بدون فیلتر ، بدون از بین رفتن اجتناب ناپذیر مکش در سیستم های فیلتر شده ناشی از گرفتگی گرد و غبار جمع شده فیلترها ، جلوگیری می کنند.

تمیز کردن راحت

راه اندازی ، استفاده و ذخیره یک شلنگ جارو مرکزی و همچنین استفاده از ابزار تمیز کردن می تواند سریع و کارآمد باشد. تمیز کردن راه پله ها بدون نیاز به تعادل دستگاه سنگین و گرم در هر مرحله و مقابله با سیم برق و شلنگ جاروی مرکزی بسیار آسان تر است.

از بین بردن کامل آلرژی و بوی مضر

جاروهای مرکزی به طور کلی هوای استفاده شده را مجدداً به فضای تمیز شده دوباره بر نمی گرداند . در عوض ،  جاروی مرکزی هوا  نا مناسب را در یک مخزن و مستقیماً در خارج از فضای داخل خارج می کند . یک خروجی و مخزن  خارجی را می توان به راحتی در پارکینگ ، بالکن و… نصب کرد و از مضررات هوای آلوده در فضای خانه دور ماند .

سازگار بامحیط ( ابزار و لوازم جانبی استاندارد )

اکثر شیلنگ های جاروی مرکزی با طیف گسترده ای از برس های استاندارد صنعتی و ابزارهای مورد استفاده برای کاربران در نظر گرفته شده است . این ابزار کمک میکند تا بیشترین و بهترین کاربرد را برای افرایدی که از جاروی مرکزی استفاده میکنند فراهم شود .

صدای کم در استفاده از جاروی مرکزی آسایش

جاروی مرکزی با طراحی  ایده آل در محل استفاده بسیار آرام کار می کند  ،  زیرا موتور قدرتمند از فضای داخلی شما درور است و طبعتا آلودگی صوتی در محیط زندگی به وجو نمی آورد . کم صدایی یکی از ویژگی های منحصر بفرد برای جارو های مرکزی آسایش به شمار می آید .

تجهیزات بادوام – سیستم های جاروی مرکزی آسایش با کیفیت خوب عمر طولانی تری در مقایسه با سایر جارو های برقی دارند ،  علاوه بر استفاده از ابزار صنعتی و پر قدرت در جاروی مرکزی آسایش ،  از آسیب های مرسوم بین جارو های برقی  هم جلو گیری به عمل می آید .

ذخیره سازی بی دردسر – در حالی که سیستم های جاروبرقی مرکزی در حال حاضر راحت تر از جاروبرقی های استاندارد هستند ، استفاده از آن با سیستم Hide A Hose ( شلنگ های مخفی تو کار )  حتی ساده تر و سریع تر می شود. این سیستم دارای یک شلنگ قابل جمع شدن است که خود را در لوله  ها لوله کشی شده جمع می کند و در  دیوار  پنهان  می شوند.

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد