صدای جاروبرقی های معمولی ، صدای آزاردهنده در فضای خانه ها

صدای جارو های برقی ، صدای ازاردهنده برای ساکنین

ازگذشته تا به امروزاستفاده از جاروبرقی ها  مساوی بوده با صدای بلند موتور و مکیدن هوا از طریق لوله‌های جارو برقی . اگرچه استفاده از جاروبرقی  در فضای خانه ها مداوم نیست همچنین جارو برقی ها جز ابزار هایی که مدت زمان زیادی در روز روشن نیست و شاید در طولانی‌ترین مدت در یک دور جاروکشی یک یا دو ساعت آن‌هم به‌صورت منقطع از جارو استفاده گردد اما همین زمان کوتاه هم می‌تواند  بسیار آزاردهنده باشد.

بسیاری از نولید کنندگان وسایل خانگی ، برای پاسخ به این نیاز و همچنین سهولت کاربران برای استفاده از ارو برقی ها تلاش های زیادی برای حذف یا کاهش صدای موتورهای جارو برقی ها داشته‌اند. تفاوت چندانی بین جاروهای باکیسه یا بدون کیسه ازنظر میزان صدا  وجود ندارد و جاروبرقی کیسه‌ای می‌تواند صدایی بیش از یک جارو مخزنی با قدرت موتور برابر داشته باشد و برعکس. درواقع صدای بلند جاروبرقی به‌خاطر عایق نبودن بدنه و اطراف موتور متحرک در فضای ساختمان می باشد . دستگاه‌هایی که از نظر قیمتی بسیار بالاتر از بقیه  جارو برقی ها معمولی تر قرار می‌گیرند و برخی شرکت‌های خاص با عایق‌بندی خاص و استفاده از مایعات در اطراف موتور باعث حذف حداکثری صدای موتور می‌شوندکه این راه کارازنظر بسیاری  از مصرف کنندگان و خریداران حذف صدا به قیمت این جاروها نمی‌ارزد و افزودن بر صبر و تحمل را پیش می‌گیرند.

 

شیلنگ های توکار

 ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم : جاروی مرکزی آسایش ؛

در سیستم جاروی مرکزی آسایش   با توجه به اینکه سیستم مکش بیرون از محیط داخلی نصب ‌شده است، آلودگی‌ها وارد محیط بیرون می‌شود . نکته مهم دیگر اینکه با استفاده از این سیستم میزان آلودگی صوتی به حداقل ممکن می‌رسد؛ بنابراین در هر ساعت از شبانه‌روز بدون نگرانی از ایجاد سروصدا می‌توان اقدام به نظافت منزل کرد.

جاروی مرکزی آسایش

 

 

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد