شلنگ های توکارجاروی مرکزی آسایش تکنولوژی روز دنیا

نصب سیستم جارو مرکزی آسایش ، علاوه بر ارزش افزوده که برای ملک به ارمغان می آورد ، راحتی ساکنین را هم فراهم می کند . سیستم جاروی مرکزی آسایش ،  همچنین یک راه حل مناسب برای صاحبان خانه هایی است که حیوان خانگی ، کودک و یا نگرانی های بهداشتی دارند.

از آنجا که موتور جاروی مرکزی آسایش  از فضای زندگی دور نگه داشته می شود ، هوای الوده دوباره به داخل خانه بازگردانده نمی شود . علاوه بر این ، لوازم جانبی به شما امکان می دهد سیستم را متناسب با نیازهای افراد تنظیم کنید و همزمان با نیاز ها میتوانید از سری های مورد نیاز استفاده کنید .

 

شیلنگ توکار جارومرکزی

نسل جدید جارو های مرکزی آسایش ، شیلنگ های توکار و مخفی :

گروه طراحی جارو مرکزی آسایش به این نتیجه رسیده اند که ، سیستم های مکنده مرکزی با شیلنگ های توکار و اتوماتیک یک سیستم جارو مرکزی آسایش با پریز های مکنده ،بهترین  و راحترین کاربرد را برای ساکنان  به ارمغان می آورد.

 

پریز توکار جارو مرکزی

 

برای خانه های دارای فرش ، استفاده از جاروی مرکزی آسایش بهترینه

خانه هایی که دارای موکت هستند نیاز به ابزار تمیز کننده قدرتمندتری دارند . برای پاسخ به این نیاز ، شیلنگ های اتوماتیک و توکار آسایش در نظر گرفته شد که علاوه بر سهولت در استفاده ، قدرتمند بیصدا و کم جا هستند . پریز های مکنده اتوماتیک، لوله کشی این پریز ها در مرحله ساختمان سازی و قبل از بسته شدن سقف و یا کف انجام می شود و نصب این سیستم در هنگام ساخت جدید آسان تر است .پس از استفاده شیلنگ در دیوار ذخیره می شود و جمع می شود.

جاروی مرکزی آسایش

 

یه اتفاق جذاب برای نظافت خانه ها :

یک گزینه ایده آل برای اضافه شدن یک شلنگ جمع شونده اتوماتیک است. یک شلنگ مرکزی جمع شده در دیوارهای خانه شما ذخیره می شود. وقتی نوبت به جاروکشیدن می رسد ، به راحتی شیلنگ را از دیوار بیرون بکشید ، برق را وصل کنید، کار خود را که تمام کردید، شیلنگ به راحتی به داخل دیوار جمع می شود.

مشتریان جارو مرکزی آسایش از نسل جدید جاروهای مرکزی آسایش که بسیار بی صدا و همچنین دارای شیلنگ های توکار و مخفی هستند بسیار استقبال کردند . نسل جدید جارو مرکزی های آسایش را می توان در بسیاری از ساختمان های مدرن و جدید ببینید . برای مشاهده ساختمان هایی که از جارو های مرکزی آسایش استفاده کرده اند میتوانید به بخش پروژه ها در سایت ما مراجعه کنید و لیست سازندگان برتر هر منطقه را در رزومه های ما مشاهده بفرمایید .

پریز مکنده توکار

 

با سیستم مرکزی آسایش ، هر دریچه ورودی دارای یک شیلنگ متناسب با متراژ است که در داخل لوله سیستم خود پنهان شده است . بعد از اتمام کار ، انتهای شیلنگ را با دست خود بپوشانید و مکش از واحد مرکزی شلنگ را به داخل دیوار جمع می کند. سیستم برای شیلنگ ها و اتصالات غیر برقی طراحی شده است. این بدان معنی است که ما این سیستم را برای خانه هایی با کفپوش های سطح سخت ، فرش های منطقه و فرش های با انبوه کم توصیه می کنیم.

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد