سوال و جواب ،از جارو مرکزی آسایش چه می دانید ؟

1. آیا در طول فرآیند نظافت ،  سر و صدا وجود دارد؟

جاروبرقی مرکزی در انباری ، بالکن یا پارکینگ نصب می شود و صدا ایجاد می کند اما جاروبرقی معمولی درست پشت سر شماست .

و این یک واقعیت است که مدل های جارو مرکزی تا حد امکان سر و صدای کمتری ایجاد می کنند.

دستگاه جارو مرکزی را می توانید به سایلنسر تجهیز کنید .
یا دستگاه را در باکس با عایق صدا قراردهید .

2. چقدر برق مصرف می کند؟

جارو مرکزی مانند یک  جاروبرقی پرتابل معمولی برق مصرف می کند اما پنج برابر قدرتمندتر از حد معمول و جارو های معمولی هستند . از آنجایی که واحد نیرو ثابت است ، موتورهای قوی تری در  دستگاه های مرکزی تعبیه شده است ، به این معنی که تمیز کردن کارآمدتر و با قدرت بیشتر انجام می شود .

3. عمر سرویس چقدر است؟

اگر هر روز به مدت 30 دقیقه جارو بکشید، عمر موتور برای حدود 30 سال کافی خواهد بود. از 1800 تا 2000 ساعت متغیر است، در حالی که برای جاروبرقی های معمولی این مقدار حدود 500 ساعت است. کافی است ب هر چند ماه یکبار فیلتر را تمیز و یا تعویض کنید .

نصب

قبل از نصب، در مرحله تاسیسات زیر ساخت جارو مرکزی فراهم می شود. مکان هایی برای پریز های جارو مرکزی برای پوشش کل منطقه تمیز کردن مشخص شده است ، مکان هایی برای واحد نیرو و کانال های هوا انتخاب می شوند . کل سیستم حذف گرد و غبار به طور معمول در عرض 1-2 روز نصب  می شود .

واحد نصب جارو در انبار، گاراژ، زیرزمین، زیر پله ها، در بالکن نصب می شود . در برابر نوسانات دما مقاوم است ، بنابراین این اتاق ها نیازی به عایق کاری اضافی ندارند. تنها محدودیت این است که نباید در معرض رطوبت و آب و بارندگی قرار بگیرد . بنابراین، اگر بالکن مسقف ندارید، باید آن را در یک باکس مخصوص قرار دهید .

ورودی های جارو مرکزی ، در اطراف خانه قرار داده شده است تا بتوانید کل خانه را بدون تلاش زیاد تمیز کنید و همه فضا ها در دسترس است . توصیه می‌شود روی دیوارهای داخلی اتاق‌ها و راهروها در کنار درگاه‌ها پریز ها نصب شوند، اما پشت درها یا مبلمان و در کنار پله‌ها جای مناسبی برای نصب پریز های جارو مرکزی نیست . هنگام نصب پریز جارو مرکزی ، لازم است که پریز ها آنها در همان محور عمودی با یک کلید چراغ یا در همان محور افقی با گروهی از پریزهای برق  نصب شود .

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد