راهنمای انتخاب جاروبرقی مناسب برای خانه شما

برای یک خانه دار، پیدا کردن بهترین جاروبرقی که استفاده از آن آسان باشد و راه حل تمیز کردن کاملی را ارائه دهد، می تواند چالش برانگیز باشد. تنوع زیاد گزینه های موجود در بازار باعث سردرگمی بیشتر خریداران می شود. در میان این همه سردرگمی، ما به شما در اولویت بندی و انتخاب جاروبرقی مناسب متناسب با نیازتان کمک می کنیم.

چرا جاروبرقی مرکزی بگیریم؟

همه ما می دانیم که استفاده از جاروبرقی برای پاک کردن گرد و غبار و آلودگی از خانه چقدر آسان است. شما ممکن است جاروبرقی را لوکس بدانید، اما برای استفاده های روزانه بسیار ایده آل است، و در اینجا به دلایل استفاده از جارو مرکزی ها می پردازیم :

جارو مرکزی آسایش ، باعث صرفه جویی در زمان و راحتی کار شما می شود

تمیز کردن خانه به صورت دستی می تواند وقت گیر و یک کار روزمره با دردسرهای زیاد باشد . با یک جارو مرکزی در خانه ، می توانید کارهای نظافت روزانه خود را در عرض چند دقیقه انجام دهید در سرعت و راحتی در استفاده با دنیای جدید آشنا شوید . بهترین بخش استفاده برای یک جارو مرکزی ، کارآمد برای تمیز کردن خانه این است که هیچ گرد و غباری از خود باقی نمی گذارد و می توانید از بهداشت هوای خانه مطمئن شوید . با ابزار های متفاوت و کار آمد می تونید به همه فضا ها دسترسی داشته باشید و نیازی نیست برای رسیدن به گوشه کنار ها خم شوید یا جاروی پردرسر بزرگ را از فضایی به فضای دیگر جا بجا کنید . حتی به تمیز کردن گرد و غباری که در فضاها و شکاف هایی که دسترسی به آن ها سخت است انباشته می شود کمک می کند.

بسیاری از مردم جاروبرقی  قابل حمل را ، یک وسیله دست و پا گیر می دانند و گاها برای جابجایی و همینطور سخت بودن خالی کردن پاکت جمع آوری زباله از این دستگاه استفاده نمی کنند . امروزه جاروبرقی مرکزی وجود دارد که می توانید به راحتی و بدون  جابجایی نظافت فضای خانه را انجام دهید . با جانمایی مناسب همه فضاها در دسترس کاربر قرار می گیرد .جارو مرکزی آسایش ، یک نسل از جارو برقی های بدون سیم را ارائه می دهد که به راحتی به یک دستگاه دستی تبدیل می شود و به شما کمک میکند تا بهترین راندمان را بای جارو کشیدن داشته باشید .

حذف ذرات معلق در هوا

فیلترهای موجود در جارومرکزی ها ،  چیزی است که به آن کمک می کند بیشتر گرد و غبار خانه شما را به دام بیندازد و هوا را تمیز و در برابر کنه های گرد و غبار حفظ کند .  گرد و غبار عامل اصلی چندین آلرژی  است . اما، اگر از جارو مرکزی های اسایش استفاده می کنید با فیلتراسین دو مرحله ای ، بطور کامل می توانید گرد و غبار را از خانه خود پاک کنید.

مکنده های قدرتمند با فیلتراسیون مناسب و موتور راندمان بالا، آلرژن های بزرگ و کوچک مانند ذرات گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی و گرده را به دام می اندازد. بنابراین، به حذف 99٪ از ذرات معلق در هوا کمک می کند.

بهترین انتخاب برای حذف کردن موهای حیوانات خانگی

چند بار تلاش کرده اید که موی سگ  ، گربه یا حیوان خانگی خود را از روی فرش زیبای خود بردارید یا از روی کاناپه و مبل حذف کنید ؟ اگر می توانید با این موضوع ارتباط برقرار کنید، پس باید به یک جاروبرقی مرکزی  با ویژگی هایی مانند برس مخصوص برای تمیز کردن عمیق اعتماد کنید . تمام خزها را جمع می کند و با خیال راحت آنها را در جمع کننده گرد و غبارنگه می دارد.

چگونه بهترین جاروبرقی را برای خانه خود انتخاب کنیم؟

اکنون که از مزایا و راحتی جارومرکزی آشنا و آگاه شدید، در اینجا برخی از ویژگی های اساسی که باید هنگام خرید بهترین جارو مرکزی برای خانه خود به آنها توجه کنید ، آورده شده است .

صدا و مصرف برق ایده آل

در جارو کشیدن ، مراقب سر و صدایی که ایجاد می کند باشید و مصرف برق انرژی را در نظر بگیرید . هرچه مصرف انرژی جارو برقی کمتر باشد ، هزینه های مصرف انرژی کمتر و برای محیط زیست بهتر است.

 

سری های مختلف  و گارانتی جارو مرکزی آسایش

برای  جارو مرکزی حتما دقت کنید که تجهیزات یا لوازم جانبی را به صورت کار آمد و دقیق انتخاب کنید  و دریافت کنید . مدت زمان و شرایط گارانتی سازنده، خدمات پس از فروش و سایر شرایط را بررسی کنید. با جاروبرقی‌های ما، قرارداد نگهداری سالانه تضمین می‌کند که خدمات بدون دردسر در سراسر هند دریافت کنید.

 

 

 

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد