حذف گردو غبار با سیستم جارومرکزی آسایش

چرا جاروبرقی مرکزی

جارومرکزی آسایش ، پریزهای توکار محصولی مبتنی بر راه حل های فنی منطقی منحصر به فرد است که عملکرد بالایی را از نظر بازده انرژی و نظافت پایدار را ارائه می دهد . جاروبرقی های های مرکزی با پریزهای توکار ،سیستم های جارو مرکزی  برای حذف گرد و غبار مرکزی هستند!
تمامی مدل های جاروبرقی مرکزی ، مبتنی بر فناوری هستند که باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان می شود.

این بدان معنی است که هنگام کار با جارو مرکزی ، هزینه بسیار کمتری برای شما ( در مورد مصرف انرژی ) دارد . علاوه بر این ،فناوری اجازه می دهد تا بدون به تغییر قدرتو مکش دستگاه ،  اندازه بدنه واحد موتور و جاروی مرکزی را به شدت کاهش دهد ، که یک دلیل مناسب برای افرادی است که به دنبال استفاده منطقی از فضای زندگی خود هستند.

راحتی

جاروبرقی توکار یک راه حل موثر برای یک خانه مدرن است که می تواند سطح جدیدی از راحتی را در فضای زندگی شما ایجاد کند.

خود را از جابه جا کردن جاروی سنگین رها کنید!

در سیستم جارو مرکزی با شیلنگ توکار فقط  پارویی و تلسکوپی جا به جا می شود ، شیلنگ را خارج کنید پارویی را به آن وصل کنید و به راحتی جارو بکشید . از نظافت بی صدا و تمیزی استثنایی در خانه خود لذت ببرید!جاروبرقی توکار ترکیبی بی نظیر ازراحتی و قدرت است!

سلامتی

نصب سیستم جارومرکزی ، در آپارتمان شما ، برای شما و عزیزانتان هوا را سالم نگه می دارد. گرد و غبار خانه که کوچکترین بخش آن حاوی مواد آلرژی زا و پرز ها است که یک جاروبرقی معمولی قادر به کنترل آن نیست، یکی از قوی ترین عوامل در بدتر شدن سلامت و رفاه یک فرد  تنفس در هوایی است که خاک و آلرژن ها در آن معلق هستند .

علاوه بر این، در اتاقی که با یک جاروبرقی معمولی تمیز می شود، ویروس ها، ذرات آلرژی زا و سایر موارد ناخوشایند جمع می شوند و فقط از فضایی به فضای دیگر جا به جا می شوند که روز به روز بر سلامت و رفاه شما تأثیر منفی می گذارد.

جارو مرکزی یک فضای ایمن و سالم را فراهم می کند ، اگر خانه با جارومرکزی داخلی تمیز شود ، تمام گرد و غبارها به سرعت از خانه شما خارج می شود و فضای زندگی را عاری از گرد و غبار و در نتیجه سالم و ایمن می کند.

هوای پاک

جارومرکزی برای حل اساسی مشکل گرد و غبار خانه طراحی شده است. مطالعات مستقل محققان و متخصصان آلرژی اروپایی این واقعیت را تأیید می کند که یک جاروبرقی معمولی از نظر کیفیت تصفیه هوا در یک آپارتمان بسیار پایین تر از جارو مرکزی است .

یک جاروبرقی معمولی بیشتر از آن که گرد و غبار را حذف می کند، گرد و غبار تولید می کند، زیرا جریان هوای تقریباً تمیز شده را به همان اتاقی که در آن تمیز کردن انجام می شود،  منتقل می کند . سیستم جارومرکزی در خارج از محل زندگی قرار  می گیرد و هوا را به فضای خارج از محیط زندگی شما منتقل می کند .

به لطف جارو مرکزی ، تمیزی عمیق تر در خانه شما به راحتی قابل دستیابی است . جارو مرکزی جدید شما در داخل خانه گرد و غبار و خاک را همراه با هوا می گیرد و پس از فیلتر کردن جریان هوا در فضای باز “بازدم” می کند.

علاوه بر این، جارومرکزی تعبیه شده به لطف طراحی منحصر به فرد خود، حذف بهداشتی گرد و غبار را تضمین می کند.

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد