جارو مرکزی آسایش چگونه کار می کند؟

جارو مرکزی آسایش چگونه کار می کند؟

“فقط شیلنگ را به پریز وصل کنید” یک شعار تبلیغاتی معمولی نیست، تقریباً یک دستورالعمل کامل برای استفاده از جاروبرقی مرکزی است. در واقع ، پس از اتصال شیلنگ به پریزمکنده، سیستم متصل می شوند، که کل سیستم را فعال می کند . می تواند چندین پریز مکنده در هر واحد وجود داشته باشد: پس از مشورت با متخصصین ما ، شما خودتان انتخاب می کنید که کجا راحت تر است پریز های مکنده را قرار دهید . گردوخاک و زباله ها از خروجی ها به یک جاروبرقی واقع در اتاق تاسیسات و یا انباری ها و یا بالکن منتقل می شود. حتی کوچکترین ذرات گرد و غبار با سرعت زیادی توسط شیلنگ مکیده شده و از طریق سیستم جاروی مرکزی که لوله کشی شده است به بیرون از خانه منتقل می شوند . از آنجایی که هوا به بیرون پرتاب می شود، هوای محل زندگی شما سلامت تر و تازه تر از زمانی است که از جارو قابل حمل استفاده میکنید .

جاروبرقی مرکزی: چگونه کار می کند و از چه چیزی تشکیل شده است

می توان یک جاروبرقی مرکزی برای خانه را با یک سیستم تهویه مقایسه کرد . تفاوت بین آنها در این است که جاروبرقی هوا را به داخل اتاق پمپ نمی کند، بلکه برعکس، آن را می کشد . طور طبیعی، تفاوت در تکالیف مستلزم تفاوت در تجهیزات سیستم است. جاروبرقی شامل اجزای زیر می باشد.

اول از همه، این یک واحد قدرت ( دستگاه مکنده ) جارو مرکزی است : یک جاروبرقی( دستگاه مکنده )  با قدرت بالا. واحد قدرت قلب سیستم است و وظیفه مکش موثر گرد و غبار در هر گوشه از خانه شما را بر عهده دارد. قدرت جاروبرقی مرکزی بر اساس متراژ واحد و تعداد واحد مصرف کننده از سیستم ، محاسبه می شود.
لوله کشی جارو مرکزی  : متریال لوله ها و اتصالات جارو مرکزی PVC می باشد . علاوه بر این ، پریز های مکنده که متعلق به سیستم لوله کشی جاروبرقی مرکزی است که به لطف آن زباله ها همراه با جریان هوا وارد جمع کننده گرد و غبار  دستگاه مکنده می شود .
پریزجارومرکزی : پریزهاروی دیوار که برای اتصال شیلنگ با لوله و برس طراحی شده است. در بیشتر موارد ، هر اتاق مجهز به یک پریز است. محل نصب پریز ها با دقت بررسی شده است تا تمام فضا ها در دسترس باشند . شیلنگ متصل به آنها باید برای تمیز کردن در همه گوشه ها و قسمتهای مختلف اتاق کافی باشد .
محل جمع آوری زباله در جارو مرکزی  ثابت است که برای تمیز کردن سریع  و راحت جارو مرکزی طراحی شده است . کاربر به سادگی پریز را باز می کند ، جاروبرقی مرکزی را روشن می کند و سپس زباله ها به داخل خانه مکیده می شود . به عنوان یک قاعده کلی، پریز ها در مکان هایی وصل می شود که پر رفت و آمدتر و زباله ها بیشتری جمع می شود. به عنوان مثال ، در راهرو، در آشپزخانه، نزدیک شومینه و در مکان های دیگری که زباله می تواند در مقادیر زیاد و اغلب جمع شود .

ست نظافتی :به طور استاندارد شامل یک شیلنگ، یک لوله تلسکوپی و پارویی برای نظافت قسمت های مختلف است. استاندارد ست های خرطومی و راحترین متراژ استفاده برای کاربرد 10 متر لوله می باشد .

چرا جارومرکزی بهتر از جاروبرقی معمولی است؟

در نظرداشته باشید که جاروبرقی تمام گرد و غبار را به بیرون از خانه منتقل می کند.گرد و خاک و زباله های بزرگتر در فیلترها می نشیند، و ریزگردها به خارج محیط تنفس شما منتقل می شود . در تحقیقات علمی ثابت شده است که ریزگردها منشأ انواع عفونت ها، ویروس ها، باکتری ها هستند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد دچار آلرژی می شوند. بنابراین جارومرکزی ها به زندگی سالم و هوای سلامت محیط زندگی شما کمک می کند .
یک جاروبرقی معمولی قدرت کمتری دارد: جاروبرقی مرکزی 5 برابر بهتر گرد و غبار را جمع و منتقل می کند . به همین دلیل تمیز کردن زمان کمتری می برد و سطوحی که قبلاً تمیز کردن آنها دشوار بود (به عنوان مثال فرش ها و اثاثه یا لوازم داخلی مبلمان ) کاملاً از شر کثیفی خلاص و بهتر تمیز می شوند.
همچنین در جارو برقی های قابل حمل  ، دستگاه سنگین نیازی به حمل در اطراف طبقات ندارد، فقط شیلنگ را در پریزمکنده قرار دهید.
جارومرکزی توکار متعلق به مدل های بی صدا می باشد . شما می توانید خانه را در هر زمانی تمیز کنید ، بدون مزاحمت حتی کسانی که در اتاقی که در حال تمیز کردن آن هستید می خوابند یا مطالعه می کنند. تمام صدای تولید شده در مکانی است است که واحد مرکزی نصب شده است و فقط  صدای قدم های شما در اتاق ها شنیده می شود. برای مقایسه، یک جاروبرقی معمولی حدود 7.5-10 دسی بل صدای تولید می کند.
نیازی به خرید کیسه زباله و گرد و غبار نیست.
بوی نامطبوعی در فضای خانه شما وجود ندارد که دیر یا زود هنگام استفاده از جاروبرقی قابل حمل ظاهر می شود.
عمر طولانی، حداقل 5 برابر بیشتر از عمر یک جاروبرقی معمولی.
برق کمی مصرف می کندوراندمان بسیار بالاتری دارد.

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد