جاروی مرکزی آسایش

جارومرکزی ها معمولاً در زیرزمین یا اتاق تاسیسات پارکینگ یا تراس نصب می شوند . یک سیستم لوله کشی با پریز های مکنده که بر روی دیوار ها لوله کشی می شود و اتاق ها را با جارو مرکزی برای کار بران قابل دسترس می کنند . پریز های ورودی در دیوارهای سراسر ساختمان نصب شده اند که می توانند به شیلنگ های مکش متصل شوند تا گرد و غبار و بقایای کوچک فضای داخلی را به روشی راحت از بین ببرد و از فضای داخلی خارج کنند .

سیستم جاروی مرکزی بهترین راه برای استفاده بیشتر از سیستم مرکزی است. اگر از حمل شلنگ برای جاروی مرکزی و ذخیره آن خسته شده اید ، این راه حل مناسب برای شماست. سیستم شلنگ مرکزی جمع شونده و توکاربا شلنگ مخفی مرکزی را که در دیوار ذخیره شده نگه می دارد و می تواند با سهولت نسبی در خانه های در حال ساخت نصب شود. شلنگ های موجود در این سیستم ها دارای طول های 10 متر ، 15 متر ، 18 متر هستند. برای برنامه ریزی سیستم جاروی مرکزی آسایش را پوشش می دهد سیستم های به یک جاروی مرکزی قوی نیاز دارند تا انرژی کافی را برای ورود لوله به داخل لوله ، فراهم کند.

کیفیت

با داشتن جاروی مرکزی آسایش می توانید از بهترین کیفیت برخوردار باشید . همه محصولات تست شده هستند و تا سالها دوام دارند و مورد استفاده قرار می گیرد  . همچنین موتور های مکنده  برای داشتن بهترین کیفیت آزمایش و مورد تایید استاندارد قرار می گیرند .

 

دامنه

طیف وسیعی از وسایل تمیز کننده جاروهای مرکزی آسایش  شامل سری ها مختلف . جز وسایل هستند که به شما ارائه می شود تا راحترین انتخاب را برای فضا های مختلف داشته باشید .

جاروی مرکزی آسایش بزرگترین و گسترده ترین لوازم جانبی را دارد. این بدان معنی است که همه می توانند حداکثر بهره را از سیستم ببرند  و نصب آن در هر خانه ای آسان و بسیار کاربردی است.

همه محصولات جاروی مرکزی آسایش را می توانید هم به صورت بسته های کامل ( سری های متفاوت  و ست خرطومی و تلسکوپی )  و هم به صورت قطعات جداگانه  از سایت جاروی مرکزی آسایش خریداری کنید.

سرویس

جاروی مرکزی آسایش از طریق فروشگاه های سخت افزار لوازم برقی و خانگی و نمایندگان فعال جارو مرکزی آسایش در سراسر کشور ، قطعات قابل خرید و تعویضی دارد و شما به راحتی می توانید در صورت  ایجاد مشکل سخت افزاری ، به بهترین شکل و راحترین راه مشکل را حل کنید . این بزرگترین سیستم  ارائه خدمات است که ارتباط بامصرف کننده را در محل خود را برای هر کسی سریع و آسان می کند .همچنین جارو مرکزی به صورت بسته های سفارشی با یک دفترچه راهنمای دقیق نصب در دسترس افراد قرار می گیرد .

راه حل مناسب برای تمیز کردن سریع و آسان. هر جمع شونده در داخل دیوار قرار دارد. برای تمیز کردن کافیست شلنگ را به اندازه لازم بیرون بیاورید ، ابزار مورد نظر را برای کار تمیز کردن خود متصل کرده و سیستم را از دریچه روشن کنید.
پس از اتمام کار ، ابزار تمیز کردن را جدا کنید ، بخشی از دهان شلنگ را با دست خود بپوشانید و دوباره به داخل محفظه دیواره خود جمع شود. سیستم  دارای تمام لوازم جانبی مورد نیاز برای جاروبرقی سریع ، کارآمد و راحت است.

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد