عملکرد جاروی مرکزی آسایش در خانه شما

در این مقاله به چگونگی عملکرد  جاروی مرکزی و چگونگی ساده تر کردن نظافت منزل می پردازیم . همچنین برخی از ملاحظات مهم را برای افرادی که از  سیستم های جاروی مرکزی استفاده می کنند ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که سیستم نصب شده مطابق با نیازهای طراحی شده است .

جاروبرقی مرکزی چگونه کار می کند؟

یک سیستم خلاء مرکزی با مکیدن گرد و غبار درون لوله هایی که به طور معمول در دیوارها و کفها پنهان شده اند ، کار می کند. این لوله ها منجر به یک  مخزن گرد و غبار مرکزی می شوند که به دور از مرکز خانه قرار دارد. دریچه های ورودی هوا معمولاً در دیوارها یا کفها قرار می گیرند و به  هنگام اتصال شیلنگ سیستم فعال می شود. موتوری که سیستم را هدایت می کند به مراتب قدرتمندتر از موتور جاروبرقی معمولی است و به طور معمول در بیرون خانه قرار دارد. مخزنی که گرد و غبار در آن جمع می شود به طور قابل توجهی بزرگتر است و این امکان را می دهد که فقط سه یا چهار بار در سال نیاز به تخلیه شدن دارد .

مزایای استفاده از سیستم جاروبرقی مرکزی چیست؟

نصب سیستم جاروبرقی مرکزی می تواند مزایای بسیاری داشته باشد ، از جمله:

عملکرد آرام

جاروی مرکزی آسایش ، برای کسانی که یک جارو برقی آرام را ترجیح می دهند عالی هستند. جارو های مرکزی آسایش معمولاً در بیرون قرار دارند و این موضوف عملکرد آرامی را برای جارو مرکزی آسایش به ارمغان می آورد . تنها چیزی که می شنوید صدای مکش در هنگام مکش گرد و غبار درون سیستم است.

هوای پاک تر

با وجود بعضی از جاروبرقی های سنتی ، این امکان وجود دارد که گرد و غبار بتواند از طریق خروجی اگزوز به فضای اتاق برگردد ، مشکلی که با عنوان “بازگشت به عقب” شناخته می شود. با این وجود ، با وجود یک سیستم  جاروی مرکزی آسایش ، خاک به مخزن بر می گردد و  گرد و غبار کهاز فضای خانه ، برداشته می شود .

احتمالاً مهمترین مزیت سیستم جاروی مرکزی این واقعیت ساده است که یک جاروی مرکزی  بدان معنی است که دیگر نیازی به جاروبرقی دستی ندارید. و این عالی است . اگر می خواهید از جاروبرقی یا خراش محافظت از دیوارها و کفها جلوگیری کنید ، زیرا جاروبرقی اغلب سنگین را در پله ها حمل می کنید.  هیچ مانعی برای متوقف کردن روال تمیز کردن شما شما وجود ندارد.

جاروبرقی می تواند سنگین باشد ، عاملی که می تواند مشکلاتی را به ویژه برای افرادی جاه جایی جارو برای آن ها سخت تر است  ، ایجاد کند. سیستم جاروبرقی مرکزی  آسایش برای این افراد در دسترس تر است زیرا همه آنها باید بلند کنند شیلنگ است . و دریچه های ورودی در جاهایی قابل دسترسی در نظر گرفته شده است   و اگر در خانه ای دو طبقه زندگی می کنید ، معمولاً یک یا دو در هر طبقه وجود دارد.

آسان برای استفاده

بیشتر سیستم های جاروی مرکزی استفاده آسان  از این دستگاه می باشد : کافی است شیلنگ را وصل کنید ، و جارو روشن می شود .  شما همچنین می توانید انتخاب کنید که پریز ها  ورودی در کجا قرار دارند ، بنابراین نباید بخشی از خانه باشد که شیلنگ به آن نرسد و شیلنگ ها توانایی پوشش همه فضا ها را داشته باشد .

مخزن گرد و غبار جاروی مرکزی آسایش

قوطی گرد و غبار یک خلاء مرکزی در یک فضای اختصاصی است – به طور معمول زیرزمین یا اتاق ابزار یا پارکینگ ها فضایی است که مخزن جارو نصب می شود و با توجه به آنکه مخزن جاروی مرکزی  خیلی بزرگ است ، احتمالاً فقط باید سه یا چهار بار در سال نیاز به تخلیه دارد .  این قوطی های گرد و غبار مرکزی همچنین در محافظت در برابر ریختن آلاینده ها به داخل خانه کمک می کنند زیرا آنها گرد و غبار و بقایای مواد را در یک ظرف بسته شده جمع می کنند.

 

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد