جارومرکزی آسایش،روندنظافت رابرای شما آسان تر می کند

جاروبرقی های داخلی به صرفه جویی در انرژی، سرعت بخشیدن به فرآیند نظافت و حتی تمیزتر کردن هوایی که افراد خانواده تنفس می کنند ، کمک می کنند .

ما در این مقاله به مزایای جارو مرکزی می پردازیم :

جاروی مرکزی ، راهی برای تمیز کردن سریع و کارآمد و همزمان به وجود آوردن فضای تنفسی سالم برای افراد خانواده می باشد . جارومرکزی آسایش برای انجام همه این کار، ساخته شده است که نه تنها تمام گرد و غبار را جمع می کند، بلکه تا حدی جایگزین بسیار مناسبی برای جارو برقی می باشد . بیایید در مورد جارومرکزی آسایش صحبت کنیم.

تفاوت بین جارومرکزی و جاروی برقی قابل حمل

جارومرکزی آسایش سالهاست که در صنف ساختمان سازان مشغول به فعالیت می باشد، محصولی که بین سازندگان با سرعت محبوب شد و مورد استفاده قرار گرفت . امروزهنه تنها در ویلاها و آپارتمان ها  بلکه در ساختمان های آپارتمانی نیز به طور گسترده استفاده می شوند.

انواع جاروبرقی توکار

جارو مرکزی ،  هوا را می مکند، آن را از سیستم فیلتراسیون عبور می دهند و همراه با ریزذرات فیلتر نشده از آپارتمان یا خانه خارج می کنند. این دستگاه به یک پریز مخصوص متصل است که از طریق سیستم لوله کشی به واحدبرق متصل می شود . از نظر ظاهری، این یک محفظه است که در آن یک فیلتر، یک مخزن زباله و یک موتور قدرتمند وجود دارد. از آن، یک لوله اگزوز خروجی راه دارد که از طریق آن همان میکرو گرد و غبار، نامرئی برای چشم، به بیرون از خانه تخلیه می شود .
با کمک گرفتن از پک نظافتی ، دستگاه گرد و غبار ریز را از کف و مبلمان بلند می کند ، ذرات ریز از بیشتر فیلترها می لغزند و به هوا منتقل می شود .

ماهیت جارو به شرح زیر است:

زباله ، همراه با جریان هوا ، از طریق  لوله از اتاقی که در آن تمیز کردن در حال انجام است ، به دستگاه کوچکی که واحد برق نصب شده است منتقل می شود . نهایتا تخلیه می شود . 94 تا 98 درصد گرد و غبار به راحتی جمع آوری می شود و هر چیزی را که نمی تواند همراه با خروجی هوای بیرون از خانه یا آپارتمان بگیرد، از بین می برد .

مسیر لوله به صورت مخفی از کف یا سقف لوله کشی می شود :فقط یک پریزمکنده در اتاق وجود دارد که در حین تمیز کردن یک شلنگ به آن وصل می شود ، و به راحتی همه زباله ها و گرد و غبار از فضای شما جمع می شود . نسل جدید پریز های جارو مرکزی ، پریز های اتوماتیک هست که شیلنگ از پریز خارج و مجددا بعد از استفاده به درون لوله باز می گردد .

ساختار

واحد قدرت

در نظر داشته باشید که ، ابعاد و قدرت یک دستگاه ثابت بسیار بیشتر از یک دستگاه متحرک است . موتور فن می تواند تک فاز یا سه فاز باشد . در عین حال، واحدهایی با یک و دو موتور الکتریکی وجود دارد که برای این واقعیت طراحی شده است که چندین نفر به طور همزمان از سیستم استفاده می کنند.

 اسلایدور – خاک انداز اتوماتیک

اسلایدور به شما امکان می دهد بدون استفاده از شلنگ تمیز کردن سریع را تجربه کنید .با جارو معمولی می توانید زباله ها و گرد و خاک را به سمت اسلایدور هدایت کنید و همه گردو خاک ها را از محیط دور کنید با استفاده از اسلایدور  زباله ها به طور خودکار به درون سیستم جارو مرکزی مکیده می شوند .

ست نظافتی ( شیلنگ خرطومی )

شیلنگ راه راه سبک وزن به طول 4 تا 10 متر از متریال مرغوب ساخته شده است که در زمان استفاده پیچ و تاب و پارگی ندارد و در معرض پیچ خوردگی نیست. و تا مدت ها به راحتی می توانید استفاده داشته باشید .

 

پریز های مکنده جارو مرکزی آسایش

پریز های جارو مرکزی همیشه در محل تمیز کردن و در دسترس افراد نصب می شود، اما به گونه ای که توجه را جلب نکند و در دکوراسیون داخلی شما تاثیر زیادی نداشته باشد . سیستم به طور خودکار روشن می شود و فقط باید شلنگ را بیرون بکشید که پس از اتمام کار به طور خودکار جمع می شود.

پریز های سشواری

از نظر ظاهری شبیه یک سشوار دیواری است . بدنه ای با شلنگ انعطاف پذیر که کشیده می شود. پریز شسواری را در اتاق خواب و یا آرایشگاه ها استفاده می کنیم ، یک دستیاره حرفه ای برای جمع آوری پرز ها و موهای که جمع آوری آنها بسیار سخت است .

 پریزهای توکار با شیلنگ مخفی

از نظر ظاهری، چنین سوکتی با سوکت های پنوموسوک معمولی تفاوتی ندارد. اما یک شیلنگ در داخل مخفی شده است که می تواند از 9 تا 18 متر طول داشته باشد، در داخل خط لوله قرار گرفته و در صورت لزوم از آن به طول مورد نظر خارج می شود. و پس از پایان کار در اثر نیروی مکش دوباره به داخل خط لوله کشیده می شود.

سیستم فیلتراسیون

اغلب جارو مرکزی ها ،  دارای سیستم فیلتراسیون دو مرحله ای هستند . هوای کثیف وارد شده توسط فن به صورت مارپیچی در می‌آید و در نتیجه ذرات گرد و غبار به دیواره‌ها پرتاب می‌شوند و سرعت خود را از دست می‌دهند و ته نشین می‌شوند و با جمع شدن حجم کافی به سمت پایین می‌لغزند.

خروجی دستگاه

هوای تصفیه شده از طریق یک لوله اگزوز متصل به یک دستگاه خروجی به خارج از خانه ارسال می شود. دستگاه خروجی در حداقل فاصله از واحد برق نصب می شود و گرد و غبار و آلرژن ها به خارج از فضای تنفس شما منتقل می شود .

راژ دو ماشین، یک دستگاه معلق از سقف یک انتخاب عالی است. برای اتاق های فنی، یک گزینه اقتصادی با عملکرد محدود را می توان بدون تنظیم برق و صفحه نمایش در نظر گرفت.

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد