بهترین زمان برای نصب جارو مرکزی توکار چه زمانی است؟

پریزاتوماتیک جارومرکزی

بهترین زمان برای نصب جاروبرقی توکار چه زمانی است؟

لطفاً توجه داشته باشید که بهترین زمان برای نصب جاروبرقی توکار، همزمان با ساخت و ساز یا بازسازی ساختمان است، قبل از اینکه کف‌ها کف‌کشی و بشته شوند زیر ساخت ( لوله کشی ) جارو مرکزی آسایش باید انجام شود . در این حالت، لوله‌های جارو مرکزی به همراه سایر تاسیسات از عبور می کنند و سوراخ‌هایی در دیواره‌ها برای ورودی جارو مرکزی در نظر گرفته می شود.

جاروبرقی کجا قرار دارد؟

دستگاه مکنده جاروبرقی مرکزی معمولا در انبار، گاراژ، زیرزمین، در بالکن  نصب می شود . دستگاه جاروی مرکزی با برد مدار فرمان هوشمند در برابر نوسانات برق مقاوم است. تنها محدودیت این است که واحد نباید در معرض بارندگی قرار بگیرد . بنابراین اگر بالکن مسقف ندارید، واحد باید در یک کابینت مخصوص جایگذاری شود .

چگونه جارومرکزی با شیلنگ توکار نصب کنیم؟

کار نصب به این ترتیب شروع می شود ، ابتدا کارشناسان ما با بازدید از محل پروژه و یا بر اساس  نقشه های ارائه شده توسط شما، با در نظر گرفتن محدودیت ها و متراژ واحد ، موقعیت و ارتباطات مهندسی و ویژگی های معماری  پروژه را بررسی و بهترین گزینه را پیشنهاد می کنند . آپارتمان ، ویلا یا دفتر شما برای نظافت بهترین گزینه جاروی مرکزی آسایش است . شما می توانید جارو مرکزی را نصب کنید، علاوه بر این، خود نصب به صرفه جویی در هزینه کمک می کند. شاید به همین دلیل است که در سال های اخیر محبوبیت فزاینده ای در بین مشتریان ما پیدا کرده است. به خصوص وقتی در نظر داشته باشید که ما دستورالعمل های نصب را ارائه می دهیم.

چگونه می توانم از هزینه تقریبی نصب جاروبرقی توکار مطلع شوم؟

هزینه جارو مرکزی آسایش با توجه به متراژ واحد ، تعداد واحد و نوع دستگاه متفاوت می باشد  . همچنین می توانید با دفتر شرکت ما تماس بگیرید و با کارشناسان مشورت کنید تا بصورت دقیق با توجه به پلان شما بهترین گزینه را انتخاب و به شماپیشنهاد وقیمت را محاسبه می کند.

آیا امکان نصب جاروبرقی توکار در یک آپارتمان کوچک وجود دارد؟

مساحت آپارتمان به هیچ وجه بر روند نصب جارو مرکزی با پریز توکار تأثیر نمی گذارد. اگر اتاق تاسیسات ندارید ،بالکن برای نصب جارو مرکزی کاملاً مناسب است . در یک آپارتمان کوچک ، شیلنگ مربوط به نظافت کوتاه تر در نظر گرفته می شود  ، علاوه بر این، برای تمیز کردن موثر کل فضای خانه ، یک پریز معمولی کافی است. یک شیلنگ با متراژ مناسب هم به شما امکان می دهد به دورترین گوشه های آپارتمان دسترسی داشته باشید .

نصب جارومرکزی چقدر طول می کشد؟

برای لوله کشی هر واحد نهایتا یک روز و یا کمتر در نظر بگیرید کارشناسان فنی ما بهترین مسیر برای اجرای لوله کشی را به شما معرفی میکنند . نصب دستگاه جاروبرقی هم زمان زیادی نیاز ندارد و نهایتا 2ساعت طول می کشد. مدت زمان اعلام شده متناسب با تعداد واحد و مساحت واحد ها تغییر می کند .

به طور معمول، نصب سیستم جارو مرکزی ، به 2 مرحله تقسیم می شود .

در مرحله اول  مسیر لوله کشی ها  و پریز ها مشخص و بررسی می شود. این مرحله در مرحله زیر ساخت و تاسیسات شما انجام می شود – زمانی که شما در حال آماده سازی کف  هستید کارشناسان فنی ما برای اجرای لوله کشی حضور دارند .

مرحله دوم  نصب واحد دستگاه جارومرکزی و پریز ها ،  پس از تکمیل پروژه شما انجام می شود (رنگ آمیزی دیوارها، چسباندن کاغذ دیواری و غیره …) مرحله دوم 1-2 ساعت طول می کشد و با تحویل سیستم جارو مرکزی  برای استفاده کاربر آماده می شود. در هنگام تحویل، بررسی مجدد تنگی مسیر الزامی ( تست مسیر لوله کشی و پریز ها ) است.

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد