ازجاروی مرکزی آسایش چه میدانید ؟

جاروی مرکزی آسایش گرد و خاک خانه را به صورتی جمع آوری می کند که تا کنون هیچ جارویی این وظیفه را انجام نداده است. جاروبرقی مرکزی آسایش بسیار کم صدا بوده تا آنجایی که هنگامی که جارو روشن است می توان به صدای موسیقی گوش داد و هم چنین اعضای دیگر خانواده آزرده خاطر نخواهند شد.

موتور جاروبرقی های عادی داغ می شود و سبب می گردد تا کیسه خاکروبه نیز داغ شود و بوی بدی پیدا کند. بر اثر این اتفاق، ذرات گرد و خاک باقی می ماند طوری که از فیلتر خارج شده و به وسیله هوای در حال گردش به محیط مجددا باز می گردند. هم زمان اگر پاکت جاروبرقی پر شده باشد، قدرت مکش جارو کاهش می یابد و بر عملکرد آن تاثیر خواهد گذاشت.

 مقایسه جاروی برقی معمولی با جارو های مرکزی :

استفاده از جاروبرقی های معمولی توام با ایجاد گرد و خاک، صدا، بو، گرمای ناشی از موتور خواهد بود که با داشتن وزن زیاد باید از لا به لای وسایل که موجب آزار اطرافیان خواهد شد. با طراحی و ساخت جاروبرقی مرکزی مرکزی آسایش ،  همه این مشکلات رفع می گردد؛ بی صدا، بدون بو، سبک، حمل آسان از ویژگی های منحصر به فرد جاروبرقی مرکزی است که آن را از یک وسیله روزمره به یک ابزار خوشایند برای کاربر تبدیل کرده است.

دستگاه جارو مرکزی در پشت بام، زیرزمین و پارکینگ و دیگر بخش های خارجی ساختمان قابل نصب بوده است و برای هیچ کس مزاحمتی ایجاد نخواهد نمی کند . با نصب  جاروی مرکزی آسایش در یک مکان ثابت، نظافت تنها به وسیله حمل خرطومی انجام می پذیرد.

به منظور نظافت همه بخش های خانه می توان تعداد بیشتری درگاه ورودی و پریز برای اتصال خرطومی، بر روی دیوارها تعبیه نمود تا فقط توسط جا به جایی خرطومی از یک ورودی به ورودی دیگر، کلیه نقاط پوشش داده شود.

درگاه های ورودی به وسیله لوله هایی که سر تا سر فضای ساختمان لوله کشی شده است ، به جاروبرقی متصل می گردد . گرد و خاک از طریق این لوله ها وارد مخزن جاروی مرکزی می شود. در نتیجه کاربر هیچ گونه تماسی با مخزن جارو برقی مرکزی ندارد و فقط لازم است یک تا دو بار در سال  فیلتر های جاروی مرکزی تمییز و یا تعویض و تخلیه شود . سیستم به کارگیری جاروبرقی مرکزی یک روش آسان، بهداشتی و انعطاف پذیر است که با محیط خانه ها و آپارتمان ها با ابعاد مختلف سازگاری دارد .

 

 

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد