آیا نصب جارو مرکزی آسایش گران قیمت است؟

جاروبرقی توکار نیاز به نصب دارد، قیمت آن نسبت به جاروبرقی سنتی بیشتر است، اما مزایای بسیار زیادی دارد.

اول از همه

گرد و غبار و سر و صدا نیست . همچنین می توان آن را به راحتی در خانه یا آپارتمان ها نصب کرد.

تصمیمات جدید همیشه جنجال ایجاد می کند. این امر در مورد نصب جاروبرقی مرکزی نیز صدق می کند. اگرچه این محصول بیش از 20 سال است که در بازار ما شناخته شده است، اما هنوز هم بسیاری از افراد برای خرید سیستم جارو مرکزی در شک هستند . خرافات زیادی برای استفاده از این سیستم وجود دارد. بازخورد مثبت از فروشندگان جاروبرقی، رقبای شکاک و کسانی که از چیستی جاروبرقی داخلی و نحوه عملکرد آن آگاه نیستند. در نتیجه، همه چیز برای خرید پیچیده تر می شود ، از جمله ایده نصب چنین جاروبرقی، که در واقع نصب بسیار آسان است .

آیا نصب جارو مرکزی آسایش گران قیمت است؟

این درست نیست.

با در نظر گرفتن این نظر به معنای واقعی کلمه، می توان گفت که در واقع یک اختراع بسیار ارزان قیمت  در صنعت ساختمان بوده است . نمونه اولیه جاروبرقی مرکزی توسط یکی از صاحبان شرکت جاروبرقی های توکار موجود در بازار امروز اختراع شد. ایده ساده بود: از آنجایی که او نمی خواست خانه پر از گرد و غبار و بوی تعفن را حمل کند ، یک اتصال سفت و سخت و بلند را برای جارو در نظر گرفتند .  آنها را به یک مکنده قدرتمند متصل کرد و یک راه حل مناسب داشت برای نظافت در هوای سالم و همنطور راحتر .  گاهی اوقات می توانید نسخه های گران قیمتی از این ایده را پیدا کنید، اما به طور کلی، این محصول برای استفاده عمومی در نظر گرفته شده است و نه منحصراً برای افراد ثروتمند و ساختمان های لوکس . هنگامی که هزینه ها برای افراد بسیار زیاد است، جاروبرقی مرکزی را می توان به صورت مرحله ای نصب کرد . ابتدا نصب را در حداقلی ترین حالت ممکن یعنی لوله گذاری و پریز ها ، انجام دهید .  فقط بعد از مرحله اول می توانید دستگاه مرکزی را وصل کنید. با گذشت زمان، می توانید مجموعه لوازم جانبی را افزایش دهید و دامنه استفاده از جاروبرقی را گسترش دهید.

جارومرکزی آسایش

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد