آیا به دنبال یک سیستم جاروی مرکزی هستید که هم راحت باشد و هم قدرتمند ؟

آیا به دنبال یک سیستم جاروی مرکزی هستید که هم راحت باشد و هم قدرتمند ؟

تیم تولیدی مجموعه آسایش ، همه این ویژگی ها را برای شما فراهم کرده است ، جاروی مرکزی آسایش ،دستگاه های قدرتمند را تولید می کند ، نصب می کند و خدمات می دهد.

جاروی مرکزی آسایش جامع ترین ، سیستم های مکنده مرکزی را که در هر مکان را تولید می کند . جاروی مرکزی آسایش بیش از هر شرکت دیگری دارای دستگاه ها با قدرت های مختلف و مدل های متفاوت است .

واحد های قدرت

جاروی مرکزی آسایش ، دارای دو سری متمایز برای تأمین نیازهای مشتری است . جاروی مرکزی آسایش بهترین انتخاب برای مشتریانی که بیشترین قدرت تمیزکاری را برای خانه های خود دارند ، و بسیار عملکرد خوبی دارند . سری سکوت ، ساکت ترین واحد مکنده را در بین محصولات ارائه می دهد . هیچ جاروی مرکزی دیگری نمی تواند یک دستگاه ساکت و آرامتر را ارائه دهد. این بدان معنی است که در حالی که جارو می کشید خانه بسیار ارامی دارید  ، نظافت قدرتمندی در سیستم جارو مرکزی خواهید داشت  .

دستگاه مکنده جارو مرکزی دارای یک سیستم فیلتراسیون سه مرحله ای است . با صرفه جویی در وقت و هزینه ، دیگر نیازی به تعویض پاکت و خالی کردن آن نداریم . واحد قدرت از راه دور صدای جارو کشیدن را کاهش می دهد و به طور کامل آلودگی و گرد و غبار را از منطقه زندگی شما پاک می کند و باعث می شود هوای داخل خانه شما تمیزتر و سالم تر شود .

جارو مرکزی آسایش همچنین دارای ویبراتور فیلتر می باشد که به تمیز ماندن فیلترهها کمک میکند و عمر فیلتر ها را طولانی تر میکند . جارو مرکزی آلودگی را از خانه شما خارج می کند و آن را مستقیماً به مخزن جمع آوری زباله در فضای  دور از محل زندگی شما  منتقل می کند .مکش قدرتمند جاروی مرکزی آسایش کمک می کند تا به راحتی عملیات جدا سازی ذرات بزرگ خاک و مواد حساسیت زا از محیط انجام شود .

شیلنگ

شیلنگ قابل انعطاف ضد خرد شدن  خاصیت انعطاف پذیری را دارند  و تغییر شکل نمی دهد . سبک و آسان برای استفاده و نگهداری است ، بدین معنی که دیگر نگران حمل جاروی سنگین از پله ها نیستید .

Share on telegram
Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on facebook
شرکت جاروی مرکزی آسایش بزرگترین تولید کننده جاروی مرکزی در ایران با بیش از 17 سال سابقه و بیش از 15 هزار پروژه موفق در سرتا سر کشور آماده همکاری با کارفرمایان می باشد.

نشانی نمایندگی تهران - تاجیک

  • تهران ، بزرگراه رسالت ، تهرانپارس ، بین باقری و تیرانداز ، روبروی پمپ بنزین رشید ، ساختمان شاهین ، پلاک 237 واحد 4
  • فروش استان تهران :
    77294909- 021
    77722666 -021
    09122509539
  • فروش شهرستان ها و نمایندگی استان ها :
    02156419425
    02156419435
    09122933454
  • واحد خدمات پس از فروش :
    56419425- 021
  • info@asayeshco.com
کلیه حقوق این وبسایت برای شرکت جاروی مرکزی آسایش محفوظ می باشد